FORENINGSPORTAL Foreninger i Gulen

Breidvik Bålen Bygdelag

Velforening, Grendelag og Forsamlingshus

Breidvik og Bålen Bygdelag eig og driftar grendahuset i Bålen. Huset vert mykje brukt til aktivitetar (opne for alle) og til utleige til konfimasjonar, fødselsdagsfeiringar mm. Huset har to einingar som kan leigast kvar for seg eller samla for private og offentlege arrangement. 1. etasjen er størst, her er storsal, mindre sal, kjøken og kjølerom. 2. etasje inneheld sal og kjøken i eitt. Ta kontakt viss de ønskjer å leiga! Lokala er lyse og trivelege!

Brekke Bygdekvinnelag

Sanitetsforeninger og Bygdekvinnelag

Faste aktivitetar, adventsstund på eldresenteret, juleverksted i Risnehallen. Ellers følger me arbeidsplan som me får i frå Norges Bygdekvinnelag. Finner på aktivitetar som me ønskjer utenom.

Gulen Ettersøkslag

Anna

Gulen Ettersøkslag tilbyr ettersøksavtale av hjort for jegerar, jaktfelt og vald i Gulen Kommune. I tillegg har laget avtale med Gulen Kommune når det gjeld handtering av fallvilt, ettersøk av påkøyrd vilt, samt cwd-prøvetaking

Gulen MC Klubb

Hobbyforeining

Gulen MC-klubb såg dagens lys den 10. desember 1982. Klubben har 35 medlemmer, og eige sjølvbygd klubbhus på Orkneset i Brekke.

Gulen Røde Kors Hjelpekorps

Humanitære arbeid og Helseforeininger

"Røde Kors er til for å avdekke, hindre og lindre menneskeleg nød og lidelse". Dette står på første side av hovudprogrammet til Røde Kors, og det er dette målet som er drivkrafta for alt me gjer i Gulen Røde Kors.

Hisarøy grendalag

Velforening, Grendelag og Forsamlingshus

Samlingsplass for folk frå fjern og nær. Årlige Hisarøydagen med basar og leikear er årets høgdepunkt som blir arrangert i Juli.

Nordgulfjorden Grendahus

Velforening, Grendelag og Forsamlingshus

Nordgulfjorden Grendahus er storstova i bygda vår. I vedtektene står det: "Nordgulfjorden Grendahus skal bli drive på ein slik måte at folket på staden kan ha ein høveleg møtestad for dei aktivitetar huset til ei kvar tid er eigna til. Nordgulfjorden Grendahus skal stå ope for alle organisasjonar med lovlege føremål. Ingen organisasjon må stengast ute på grunn av sitt religiøse eller politiske program."

Vårvon 4H

Barn og Ungdom

4H Norge er en stor og aktiv organisasjon med nærmere 12 000 medlemmer fordelt på ca. 550 4H-klubber over hele landet. Medlemsalderen er 10-25 år. I 4H får medlemmene mulighet til å utvikle seg selv, og være del av et sosialt fellesskap der alle har omsorg for hverandre. Det stilles ikke spesielle krav for å bli medlem

Ytre Gulen Sanitetslag

Sanitetsforeninger og Bygdekvinnelag

Diverse sanitetsarbeid i Ytre Gulen. Har "yngre sanitet" ca ein gang i mnd. Held basar, er ofte med å arrangerer litt av det som skjer i Ytre. I år er det julegate opning og julefest på alderstunet.

Nyttige lenker

Sosiale media